Idag har jag verkligen inte haft lust att blogga! Vädret gör en så himla seg och trött så man har inte lust till något!

Kom hem vid typ 20 i 5 idag, helt slut! Varit uppe tidigt, gått i skolan, sen dessutom fått flytta burar & djur. Fast det var inte så farligt, förutom att burarna var rätt tunga men de klarade vi 4 nb - na elever hehe :) När jag kom hem så la jag mig på soffan direkt, pappa tatuerade sig även idag! Den blev skit fin :) Han har gladpack runt den nu så den syns inte så bra och där är bläck överallt så kunde inte ta nån bild. Och han är även riktigt nöjd vilket är det viktigaste :D jag och pappa somna såklart på soffan ca 1h, sen gick vi och handlade och hyrde film. Så nu ska vi titta på Battle of Los Angeles, kommer skriva sen vad jag tyckte om den om jag inte har somnat på soffan! Imorgon så ska jag ta en fika med min vän Addo, vi har inte setts på nån månad typ så ska bli kul att ta igen det vi missat :) sov gott allihopa!

Kommentera

Publiceras ej