Mh, jag ser lite sådär emo ut men det är enbart för jag är trött och orkade inte lägge fint mitt hår!

Jag är hemma nu iallafall efter en lååååååång skoldag samt efter att ha tagit en fika med min fina kompis Addo, kan även säga er att han en av dom som jag tycker om allra mest i min umgängeskrets. Kan vara mycket för att vi växt upp med varandra och vi känner varande väldigt väldigt bra. Vi har dessutom alltid nåt att göra/prata om så vi har aldrig tråkigt tillsammans. Fast han behandlar mig som en kille ibland, slår mig och slänger igen dörren på mig, är allmänt elak osv, men jag är van! ;)

Imorgon är det iallafall skola igen, då börjar jaag 08:20 och går till 15:00, fast imorgon ska jag faktiskt prova på att sova på internatet! Har lovat min vän Melinda att vi ska prova, hon sov där inatt och precis som jag tyckte så tyckte hon att det var rätt jobbigt, men eftersom vi iallfall har varandra nu i början så ska vi klara det :)

Och ni undrar säkert med tatueringen, tjaa... Tyvärr blir det inget av den. Hade satt en tid med tatuerarn och kommit överrens om ett pris, men tyvärr så sa mina föräldrar nej när det väl kom till kritan. Innan det var bestämt så var det okej för dom, och sånt blir jag väldigt arg över. Så just nu är jag rättså frustrerad och irriterad, men utöver det så rullar allt på galant :) nu ska jag hoppa in i duschen, titta tv, sen ska jag ringa en kompis från uppsala hihi :)

Kommentera

Publiceras ej