Jag tog mest en slumpbild för jag inte hade någon annan.

Idag så ska jag *hemligt avslut på meningen*.  Kan inte avslöja vad det är idag! Men imorgon så kommer ni få veta :) Sen i helgen så ska jag troligtvis bara ta det lugnt, får se om jag träffar T***** :) Är en nybliven vän till mig, har verkligen superkul när vi umgås! Påtal om vänner..

Nu har jag även blivit av med en vän, vilket alltid är tråkigt. Det värsta är, jag har ingen aning om varför? Jag har inte fått en enda förklaring, och nu när jag bad om det så fick jag svaret "Haha, orkar inte bry mig längre". Jag menar, den här personen är min äldsta & bästa vän så gör den såhär mot mig? Denna personen har varit som ett syskon för mig dom 3 senaste åren, men när den skriver såhär vet jag faktiskt inte om det verkligen är en så stor förlust..

1 kommentarer

Robban

02 Dec 2011 23:24

elin:D smsa huru :D nummer borta igen :(

Kommentera

Publiceras ej