Ingen sevärd film! Var tråkig från det att den började till det att den slutade. Förstår inte hur dom ens låtit producera denna filmen.


Klart sevärd, lite smådryg i början.. Sen väntar man liksom "oh snart händer nåt" men inget händer, så ja. Det är en film man ser en gång men inte fler.

Idag har jag varit uppe och hälsat på min bror, han bor bara 10min ifrån oss och jag ville inte sitta hemma och tråka :) där spelade jag lite, sen så beställde vi mat och kolla den nya narnia. Faktiskt bra film! Föredrar dock den första, som faktiskt utspelar sig i naria och där det faktiskt är alla "magiska" djur. Snart så ska jag hoppa in i duschen sen ska jag bara slänga mig på soffan med min påse Curly & starta första sagan om ringen filmen. Min kväll kommer bli underbar trots att den spenderas ensam. Kan vara skönt det med!

Kommentera

Publiceras ej