Var ute en snabb runda och fotade idag samtidigt som jag var ute med hunden :) Kan inte kameran riktigt så bilderna blev inte vad jag förväntat mig, men som sagt. Har mycket kvar att lära :D fanns dessutom inge vidare motiv så fick ta det bästa jag hittade.


Här är en annan bild som jag fotade, dock så har jag hållt på och fixat med färgerna på denna. Men det som jag själv ser direkt när jag kollar på bilden är den sk "fisheye effekten". Det är typ så bilden blir som att man kollar igenom en fiskskål. Detta är en inställning på kameran man fixar med efter att man fotat bilden, och tyckte det blev ganska coolt. Dock inte i närheten av så bra som ett äkta fisheyeobjektiv, men är definitivt användbart.

1 kommentarer

Kaleido

31 Oct 2011 21:31

Tyckte fisheye blev skitcoolt!

Kommentera

Publiceras ej