Min nya, underbart fina 12 strängade Ibanez gitarr :)


Nu hade jag iallafall tänkt besvara era frågor! :)

Postat av: Kaleido

Saknar du det röda håret? :D
Nej! Det gör jag inte :) Jag trivs mycket bättre i svart hår :)

Postat av: Evelyn

Har du någon favorit serie och låt? :) hihi miss you!
Min favoritserie är Vänner :) och favoritlåt.. Hm.. Tror You'll think of me - Keith Urban är favoriten för tillfället :) Saknar dig med vännen!

Postat av: Hemlig

Är du oskuld? - Nej.
Varför tog det slut mellan dig o Bobbe? Saknar du honom? - Det tog slut för det var dags helt enkelt, dom rätta känslorna fanns inte kvar & våra åsikter om diverse saker fick oss att glida ifrån varandra. Saknar & saknar, det är klart jag tänker tillbaka och tycker det var en fin tid han & jag delade. Men saknar inte det i den bemärkelsen att jag vill att det ska vara så igen.
Trivs du i Svalöv? - Tjaa, både ja och nej.
Vem är din bästa vän? - Min bästa vän skulle jag nog säga var min barndomskompis Alexander Jonsson & min underbara vän sen 4 år tillbaka Jennifer Ek.

Postat av:

Är du kär eller träffar du nån just nu?
Inte kär direkt! Men tycker om en person väldigt mycket ja :) kan inte påstå att jag träffar den personen regelbundet dock.

Postat av: mn(listar du inte ut detta är du faktiskt lite dålig)

viker eller skrynklar du pappret när du skall torka dig?
hur ofta pelar du i näsan? när du gör det, vart sätter du kråkorna då?
varför skrattar vi alltid så mycket när vi träffas?

saknar dig iallafall. så, kom heeem, vi packar bajs igeen. (osv..
Hahaha Mafeking! Klart jag kan lista ut att det är du ;) saknar dig med. . Tror du redan har svaret på alla dessa frågorna och att ingen annan är så sugen på att veta om dom ;D