Så nu är min nyårsklänning köpt. Kommer troligtvis (annars blir jag arg på mig själv) använda den flera gånger. För 499:- är mycket för en klänning man använder en gång, kanske ska bli lite classy och gå omkring i klänning om dagarna istället. Fast nej, kanske när jag är stor och är rik! Vi får se helt enkelt. 
 
Igår satt jag och planerade min framtid, och jag har en dröm som jag ska kämpa för att nå. Först och främst ska jag gå ut skolan med bra betyg, sen ska jag jobba röven av mig i 2-3 år och spara så mycket pengar jag kan. Sen ska jag och mitt livs kärlek (Tobias då såklart) börja planera vår framtida flytt till Australien! Både han och jag är bestämda över att det är där vi vill bo i framtiden. Så vi tänkte åka dit och jobba i ett år för att sen känna efter fall planen att flytta dit fortfarande känns bra. Givetvis kan det ändras, kanske upptäcker att det landet inte riktigt var rätt för oss, eller att det är alldeles för jobbigt att vara ifrån sin familj så länge. Jag vill trots allt ändå att min familj och släkt ska va delaktiga i min framtid när jag skaffar barn och sådant. Vi får se vart vinden tar oss helst enkelt :)

1 kommentarer

Christina Andersson

30 Dec 2012 18:04

Jätte fiiiiiin :)))))))))))))

Svar: Åh tack! :) Hoppas ni hade en trevlig nyår! Kram
elin

Kommentera

Publiceras ej