Blev ändrade planer. Min bff kommer hit istället, får se vad vi gör. För henne kan jag offra en fika! Blir nog att vi tar och kollar upp våra tatueringar vi ska göra med hihi :) ska ju tatuera oss på tisdag varav en av hennes tatueringar kommer va likadan som min. En vänskapstatuering :) och ja, på bilden ser ni tröjan jag köpte i Ullared :) Jeansen kommer från Tiger. Ni ser även min lilla fjärrutlösare som från och med nu underlättar allt jättemycket! :) Är superbra tex när man ska ta bilder när det är mörkt ute. Tar man nattbilder vill man helst inte ha någon blixt, och då blir bilderna ofta suddiga eftersom man stöter till kameran när man trycker in knappen så den tar en bild, vilket man slipper fall man har en sånhär! :)

1 kommentarer

Linnessy

27 Feb 2012 23:36

Fina,fina Elin :D<3

Kommentera

Publiceras ej