Fina du, aldrig kommer jag sluta älska dig.
 
18/11 - 2011 är den bästa dagen i mitt liv, det var då du och jag introducerades för varandra.
21/12 - 2011 började vår resa mot att upptäcka kärleken för varandra.
28/1- 2012 inleddes det finaste jag vet.
 
Och här sitter vi, 7 månader senare. Imorgon har vi 5 månader tillsammans. Dom har inte varit turbulenta alls, vi har lyssnat och förstått varandra under hela tiden. Därför har vi klarat oss från småtjaffs. Klart där har varit några stycken, som nog mest berott på mig, som sen vi båda förstorat upp. Just nu är allt inte helt 100, men jag vet det kommer bli det. För snart reser vi utomlands tillsammans. Du & jag.. Emma & Fo också.. Ska bli så underbart!
 
Jag bloggar sjukt dåligt men har inget att blogga om som vanligt. Blev ingen resa till Rom då vi bestämde oss för att åka på solsemester med min syster & hennes pojkvän. Men den 12 december så kommer vi troligtvis befinna oss i Rom. Av en speciell anledning, inget jag kommer announca nu hihi :) ni får helt enkelt fortsätta läsa eller kolla då! :) Ni tänker igen "tänk om det inte håller", det gör det!!! För jag kommer kämpa från topp till tå, ge mitt hjärta om det så ska vara! Vill inte att en av dom största, mest underbara och älskade personerna i mitt liv... Bara ska bli ett minne, någon jag brukade älska...
 
Hej världens bästa kompis. När jag nämner dom som betyder mest så är det självklart du ska få vara med. Jag saknar dig! Jag tror det var typ ett år sen vi såg varandra sist, det känns så iallafall. Därför är det för lång tid. Jag saknar dig, igen. Vi får ses snart, min bästa vän. Du är oersättlig! Och precis som med Tobias, så kommer jag ge mitt hjärta till dig med för att du ska stanna kvar! Hade gett min njure, lever, lunga (lungor), mjälte, öga... Ja du förstår, så om du någonsin behöver ett organ, eller bara din bästa vän så vet du att du ska höra av dig direkt! Även om du bara vill prata, för nu pratar vi alldeles för lite! Hoppas du kan planera in mig nästa vecka och att du vill komma på mitt kalas på måndag...
 
Åh just det, nu börjar det bli ett långt inlägg med. Mina kära släktingar! Jag fyller ju år på måndag så vi ska fira mig då, jag vet inte vilken tid men jag ska börja ringa runt. Jag är jättesent ute som vanligt men bättre sent än dagen innan säger jag. Känner mig kärleksfull. Snart kommer Tobias hem med, jag måste hinna duscha för jag luktar unk.
 
Där finns såklart så många fler jag vill nämna! Dom finns bland annat i min header.. Min mor, min far, min syster, min bror.. Men ni får höra min kärlek när ni vill! Jag värderar såklart mina släktingar väldigt högt också.. Mormor, Farmor, Morfar, Farfar, Christina, Lillis, Tina, Per, Jerry, Åsa, Tommy, Anna & samt alla deras barn (dvs mina kusiner). För det är dom jag spenderar mest tid med bortsett från familj & nära vänner. Och därför står jag dom otroligt nära! Har tjejerna från Wieselgren också såklart.. Men alla är så upptagna så vi hinner aldrig träffas mer, så vi glider isär.. Det är tråkigt, men vad gör man :(
 
Nu ska jag spara resten till ett annat inlägg! Sov gott allesammans!

2 kommentarer

Anonym

28 Jun 2012 18:13

Fina du, du är min bästa vän & jag kommer aldrig släppa taget om dig. Vi har varandra på våra kroppar för evigt, & även i mitt hjärta kommer du finnas för evigt.

Christina Andersson

28 Jun 2012 20:16

Du e så gooo...Elin. Kramis

Kommentera

Publiceras ej