Fick blombud nyss, blev helt paff & tänkte "blommor, till mig?!"

Finns inte ord som kan beskriva hur lycklig jag är att jag hittat T, som ni säkert förstått så är jag oerhört kär i honom. Och om ni inte visste det innan så vet ni det nu, han gör så otroligt gulliga saker. För mig är detta ovärderligt, att få blommor. Ni tänker säkert att det är en småsak som ingår i förhållande, men nej.. Det gör det inte! Det är väldigt sällan en tjej får blommor av sin pojkvän. Detta kanske är en småsak för honom med, precis som allt annat han gör som jag tycker är guldvärt. Som tex när jag hade den mardrömmen för några veckor sedan, jag la vaken säkert två timmar för jag inte kunde sova. Och han höll sig vaken för min skull, fast han knappt sovit nåt natten innan. Ibland så behöver jag inte säga nåt för att han ska förstå vad det är jag tänker på eller vad jag vill.

Så ja, helt enkelt. Jag älskar honom fruktansvärt mycket!
Två månader idag hjärtat, jag hoppas innerligt på många fler med dig!

Kommentera

Publiceras ej