- Tog en bild för här skulle vara med en bild i inlägget -
 
Ska vara med i en fototävling, där man kan vinna en resa till Grönland. Bilden ska vara unik och ska verkligen vara en sån bild man stannar upp och kollar två gånger på. Någon som har något tips på vad jag kan fotografera? När bilden är tagen kommer även länken komma upp i bloggen & då får ni mer än gärna rösta på mig! Sparar även ihop till ett objektiv, eller ska börja rättare sagt. Ett fast denna gången. Detta lilla men ack så bra objektivet, Nikon AF Nikkor 50/1,8D (http://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/objektiv-nikon/nikon-afnikkor5018d/118066.4570/)
 
För övrigt så rullar väl allt på bra. Jag väntar på att mitt hår ska växa, att tiden ska gå fort så jag kan ta studenten, börja tjäna egna pengar osv... Har börjat träna dessutom, med Josefine i min klass :)
 
Dessutom så har jag och Tobias 8 månader idag, dvs att vi ska fira det på Hard Rock Café hihi :) mums!

Kommentera

Publiceras ej