Detta är vattenbilder. Och det var inte lätt kan jag lova! Där är säkert trettio bilder till men det blev dessa som fick bli uppvisningsbilderna :) lämna gärna en kommentar om vad ni tycker! Snart ska jag starta en film, vet inte vilken än. Såg den skräckfilmen Mama för någon dag sen. Otroligt läskig film, både jag och Tobias var tvungna till att hålla för öronen och ögonen, det verkligen kröp i hela kroppen av att se den. Min dag har sett ut såhär; Vaknade, blogga, sitta vid datorn, titta lite tv, åka och handla med min pappa, hem och packa upp, fixa mat, träffa bästis, handla med henne, äta vattenmelon, bada och ta dessa bilderna och redigera dom. Så resterande blir som sagt att titta film :) nu orkar jag inte blogga nåt mer, har inget mer att skriva heller...
 
Såhär ser mina ögon ut nu, var hemskt att försöka titta under vattnet.
 
Ha en trevlig helg!

1 kommentarer

Kaleido

26 Apr 2013 22:30

Åh jättefina bilder, du har SÅ fina ögon!! (*_*)

Svar: Tack så jätte mycket! You and your eyes are also super gorgeous!<3
elin

Kommentera

Publiceras ej