En redigering som gick för långt, men tycker ändå bilden fick sin charm. Har även märkt att min näsa är sned, får be min påg slå rätt den, eller inte...
 
Som rubriken lyder. Vissa är såna människor, som hellre gör illa än nytta. Detta sa min syster till mig idag efter att jag pratade med henne om något som just nu påverkar mig så otroligt negativt att det hindrar mig från att göra diverse saker. Och det stämmer. Hon sa också att det är bara att bita ihop och tänka framåt, tänka på att bara jag tar mig igenom detta har framtiden så fruktansvärt mycket att erbjuda. Min syster är helt underbar, gud vad jag älskar henne.
 
 
Idag har min dag annars varit helt perfekt. Vaknade bredvid världens finaste, den känslan av att känna honom dra min kropp mot sin och burra in näsan i mitt hår och trycka mig mot sin kropp är ofattbart underbar. En sån trygghet och kärlek finns bara hos mig, med honom. Min fina Tobias. Efter en halvtimmes morgonmys med kramar och pussar gick vi upp för att möta dagen, han åkte iväg och handlade frukostbullar och ingredienser åt mitt bak och jag satte igång med att baka min morotskaka. Lagom tills han kom hem var jag klar med del ett av bakningen, så vi satt i lugn och ro och åt frukost och planerade dagen. Lagom till vi var klara var kakan klar, så jag tog ut den ur ugnen och lät den kallna medan vi uppfyllde planerna. Vilka var att gå ut på stan och bara vara. Lite köp blev det, dock mest åt honom. Snäll som han är köpte han tre xbox 360 spel åt mig, (<3 och honom såklart, men är rätt säker på att det var för att jag ska ha saker att göra medan han spelar dator.)  han köpte även kläder och kalsonger, samt ett par skjortor. Jisses säger jag bara, killar i skjortor är att dö för, speciellt när de sitter som en smäck på herren min. Även ett tangentbord följde med honom hem. Så efter besöken på Carlings, Game, H&M, Dressmann och en annan affär jag inte kan komma ihåg namnet på gick vi till den nyöppnade affären Smart Buy på Söderpunkten. En affär precis i min smak, tyvärr har jag ingen lägenhet att inreda alla fina saker med, än. Det kommer.
 
När vi var hemma hade klockan hunnit bli halv två, och då packade vi upp alla saker, sen började jag på den fem timmars långa processen med vår middag. En fläskkarré som ska ligga i ugnen i fem timmar i universums godaste marinad, tills den är så mör att den bara trillar isär. Oh. Lagom till två skickades den in i ugnen och min morotskaka färdigställdes med cream cheese frostingen. Sen lovade jag Tobias att jag skulle göra en grej jag såg på en fanpage, det var bananer doppade i choklad med valfri fyllning i. Det blev inget bra resultat, men gott blev det! Sen mellan två och sju diskade jag, spelade, höll koll på maten och kollade lite bloggar. Vid sju serverades maten som var oerhört god, och klockan åtta satte Tobias igång att diska eftersom jag lagde maten, dock insisterade jag att diska men icke. Sen slängde vi oss i soffan, Tobias testade ett av de nya spelen och jag tittade på. Har alltid tyckt om att kolla när människor spelar spel, troligtvis sen min barndom då jag spenderade mycket tid ute hos min bror och hans vänner när de spelade dator. Vid kvart i tio gav han upp och spelar nu dator istället. Då började jag kolla facebook lite och fixa till den bilden. Nu ska jag ta en dusch sen fortsätta med mitt spelande, njuta av den sista uppesittarkvällen. För snart ska man tillbaka till verkligheten. Jag har även insett att jag måste ta vara på de människor jag vill ha kvar och behöver i mitt liv, för annars försvinner de. Jag är dålig på att visa sånt, men nu de senaste dagarna så har jag insett att alla fina människor i min omgivning måste få veta att de är underbara, och att utan dom skulle jag inte stått med båda fötterna på jorden.
 
 
 
Ha en underbar kväll allesammans, det förtjänar ni.

1 kommentarer

Kaleido

28 Apr 2013 01:31

Din syster har så rätt, ibland måste man bara bita ihop - men sen så blir man belönad med sådana mysiga dagar för allt besvär! Du förtjänar det bästa<3

Svar: <3 <3
elin

Kommentera

Publiceras ej