Beställde nyss hem dessa hära. Haha, schampoo och balsam till hästar. Vad ska jag med det tänker ni? Ja men självklart ska jag använda det! Har alltid velat vara en häst. Skämt åsido :) jag läste en massa receisoner om att detta ska vara bra för håret och få det att växa så why not? Man fick tre schampoo och tre balsam flaskor för 300kr, vilket är typ 50kr per flaska. Ni tycker det låter dyrt kanske men varje flaska är på 355 ml, och en vanlig schampooflaska kostar ungefär 250ml. Så det är kanske inte billigt jämfört med andra men dom extra kronorna tycker jag kan vara värda att lägga på något som är extra bra för håret. Vad är då skillnaden på Mane n' tail och vanliga schampoo? För det första bygger det upp håret på ett helt annat vis än schampoo, just för att detta tar inte bort hårets naturliga oljor vilket andra schampoo gör helt. För det andra så lämnar vanligt schampoo kvar rester i håret, ämnen som inte ska vara i håret egentligen. För det tredje så vet jag inte mycket mer än så, men jag ska iallafall prova! Om inte annat så kan jag tvätta hunden med det hehe :)

1 kommentarer

Kaleido

22 Feb 2013 19:05

Anmärker ibland att hästar har så långt och tjockt hår (>*_*<) - tänk att ha sånt?

Har också hört att det ska vara bra för håret :o

Svar: Eller hur :o ja jag får testa och se :D
elin

Kommentera

Publiceras ej