Namn

29 Jan 2013 17:37

Vilken är din favoriträtt? 
Vad hade du aldrig klarat di utan? 
Vad är det bästa du vet? 
Hur många nära vänner har du? 

Svar: Min favoriträtt är utan tvekan kokt falukorv med potatismos. Något jag aldrig klarat mig utan det är nog de som står mig nära :) Hm, det bästa jag vet... Det måste nog vara att få vakna upp av att Tobias håller om mig på morgonen :) eller att äta, nog delad plats! Jag har väl "många" vänner, men folk jag tycker om att umgås med är det nog inte mer är 5-6 stycken.

:)

29 Jan 2013 17:58

1: Vad ledde dig till intresse av filosofi? 
2: Hjälper filosofin dig till någon förändring? Eller är ämnet mer i form av ifrågasättning av saker i livet utan svar?

Svar: 1. Att ha ett intresse av filosfi är aldrig något som jag tänkt på så. Men det började nog samtidigt när jag började på mitt hemliga projekt. Jag blev mer vis, och tänkte mer ingående och detaljerat på saker, och analyserade dom på ett annorlunda vis. Det hjälper mig absolut, för varje gång jag filosoferar inser jag något nytt som kan hjälpa mig i min vardag, något som underlättar mitt mående eller saker som jag uför. 

Anonym

29 Jan 2013 18:18

Hur träffades du och Tobias? Var ni vänner innan ni blev ett par? Har du någr framtidsplaner med honom? Isåfall vilka? 

Tycker om din blogg! :)

Svar: Detta skulle jag ju berättat i ett annat inlägg och ska någon dag också :) men vi träffades via våra mammor, det var tänkt vi skulle vara vänner men det blev inte riktigt så :) jag planerar min framtid med honom varje dag, att vi flyttar ihop, reser massor, flyttar utomlands och blir en familj så småningom :)

Anonym

29 Jan 2013 18:18

Hur gammal är din pojkvän?

Svar: Han fyller 23 i år.

:)

30 Jan 2013 08:44

Vad vill du jobba med när du är stor?

Svar: Jag vet faktiskt inte, men jag vill tjäna mycket pengar. (Vem vill inte?) Fotograf kanske, musiker, eller författare är något som intresserar mig. 

Anonym

31 Jan 2013 08:22

1.Fotograferar du inte längre? 
2.Hur gamla är dina syskon? 
3.Vad är du mest rädd för i ditt liv? 
4. Om du fått ändra något i ditt liv vad skulle det varit? 
5. Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Svar: 1. Jo det gör jag, inte lika mycket tyvärr. Jag har inte många bra ideér och finner ingen inspiration till att vara estetisk överhuvudtaget. 2. Min syster Emma fyller 20 i år och min bror Mattias fyller 26. 3. Att förlora någon som står mig nära. 4. Min ekonomi utan tvekan, jag hade velat vara snorrik. För då kan man göra alla planer man har i huvudet, iallafall jag. 5. Svenska skulle jag tro, men det är för min lärare där är helt fantastisk. Annars servering, jag tycker om att få vara ute och prata med folk.

 


Så! Nu fick ni svar på dom frågorna. Är där något mer ni undrar så kan ni fråga ändå :) 

Kommentera

Publiceras ej