1.Fullständigt namn? – Elin Moa Carolin Olsson

2. Vem vänder du dig först till om något hänt? – Det beror på, men oftast min bästa vän och min pojkvän  

3. Vart bor du? – I Helsingborg 

4. Bor du hemma? -  Ja

5. Husdjur? - En hund

6. Färg på ditt hus? – Bor i lägenhet

7. När är du född? – 2 juli 1995

8. Födelsemärken - Ja

9. Vilket år tog du studenten? - Har inte gjort det än men kommer förhoppningsvis göra det 2015

10. Något jobb? – Ibland har jag

11. När ska du sova ikväll? – Borde sova så tidigt som möjligt men lär väl bli efter tolv

13. Duschat idag? - Nej

14. Kramat någon idag? - Nej, men gosat med någon, om det är samma sak?

15. Pussat någon idag? - Jag vet inte

16. Vad har du ätit? – Två mackor och två apelsiner

17. Dagens klädsel? – Just nu bara underkläder och en tröja

19. Dagens sötnos? –  Jag vet inte

20. Dagens roligaste händelse? – Ingenting alls

21. Har du många vänner? - Ja, men ytterst få som är nära

22. Hur många har du kysst? – Vem räknar?

23. Vem kramade du senast? - Min älskade pojkvän

24. Hur många vill du ha sex med? – En??

25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen vad jag vet?

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Min mamma

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Tobias:  Ja!! Älskar dig mer!!!!

 

FAVORIT:

31. Film? – Ice Age, allihop!

32. Låt? - Jag vet inte, finns ju många

33. Mat? – Kokt falukorv med potatismos

34. Dryck? - Jordgubssaft

37. Stad? – Helsinborg...? Jag har ingen aning

38. Land? – Australien, fast jag inte varit där men det verkar vara underbart. Annars typ Spanien

39. Ämne i skolan? – Servering, eller svenska

40. År? - 2005, jag var bara 10 år då och bekymmerslös

 

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – Tobias 

42. Personen du kysste? - Tobias

43. Gången du spydde? – Det kommer jag inte ihåg, men inte allt för längesen

44. Gången du grät? – Idag

45. Pizzan du åt? – Igår! :D

46. Gången du var i Göteborg? – 2011 tror jag

47. Gången du var i Stockholm? – 2004 kanske...

48. Gången du var full? - Nyår

49. Gången du var hög? – Har jag aldrig varit

 

ANTINGEN ELLER: 

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - Hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmamys

54. Tv-spel eller datorspel? - Beror på, gillar tv-spel mest men sims är ju till dator så....

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Ingen av dom, verkligen

58. Ragga eller bli uppraggad? – Bli uppraggad, fick kämpa alldeles för hårt för Tobias så är trött på det hehe 

59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother, men helst ingen av dom heller

60. Svart hår eller blondt? - Svart

61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon

62. Choklad eller lakrits? – Choklad!

63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca-cola eller fanta? - Ehm, cola

66. Pizza eller kebab? - Oftast kebab, men kebabpizza går också bra

67. Randigt eller prickigt? - Prickigt..

68. Älska eller älskas? – Älskas, jag tycker om att vara omtyckt

69. Leva eller dö? - Leva

 

ANTAL:

70. Personer du älskar? – Min familj, släkt och min pojkvän

71. Personer du hatar? – Hatar nog ingen på riktigt men tycker illa om allt för många

72. Personer som sagt att de älskar dig? – Men allvar, hur ska jag kunna veta det?

73. Personer du hånglat med? – Ingen aning

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – Inte en enda

76. Gånger du haft minnesluckor? – En gång 

77. Piercingar har du? - Tre, om man inte räknar öronen. För isåfall har jag åtta

78. Personer du saknar just nu? – Två

 79. Gånger ditt hjärta brustit? – Kanske, 4

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – TOBIAS

81. Ska du träffa imorgon? – Min familj och Tobias

82. Sjöng du senast för? - Mig själv

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Det kommer jag inte ihåg

84. Spelade du tv-spel med senast? – Mig själv om inte Tobias räknas

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Tobias

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Många

87. Förtjänar att dö? – Vet inte, ingen i min närhet iallafall

89. Vill du sova bredvid inatt? – Tooobias


VAD:

90. Gör dig glad? – Kärlek och pengar, och mat

91. Gör dig ledsen? – Bråk & lögner

92. Vad vill du helst göra nu? – Träffa Tobias så vi kan åka till väla...

93. Önskar du att du slapp göra? – Gå i skolan

94. Vill du ha nu? – Pengar, ett jobb och en egen lägenhet

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – En dator tror jag, eller bara massa pengar

96. Längtar du till? - Att få flytta hemifrån och börja jobba så jag tjänar egna pengar så jag kan göra vad jag vill

97. Tycker du om dina betyg? – Ja!

98. Ångrar du i ditt liv? – Hade jag inte gjort allt jag gjort skulle jag inte vara där jag är nu

99. Är det bästa som har hänt dig? – Jag vet inte

 

Kommentera

Publiceras ej