Bilden är tagen 0.... 08/09 kanske? Nog en av mina favvisar.
 
Jag är för övrigt på sämst humör idag, jag tänker inte säga varför. Mer än att jag längtar till lovet, faktiskt. Speciellt nu med tanke på lägenheten. Få veta att jag jobbar för att jag och Tobias ska få ett fint och underbart hem. Kan ge en liten summering på min helg också.
 
Fredag: Kommer inte ihåg vad jag spenderade förmiddagen på, vi var lediga iallafall. På helgen begav jag mig hem till en tjej i min klass för att ha tjejmiddag med andra fina tjejer. Det var trevligt, och riktigt god mat.
Lördag: Fixade delar till min stationära dator, sen spelade jag sims på Tobias dator. Kvällen spenderades hos min farmor, supergod mat och efterrätt. När vi kom hem började vi pilla på min dator och kom fram till att ingenting passade. Jag blev så arg och ledsen.
Söndag: (Igår) körde till väla för att byta ut delarna till min dator, sen handlade vi mat på maxi. När vi kom hem fixade vi min dator, sen spenderade jag resten av dagen med att installera sims. Eller till fem iallfall, då gick vi hem till mamma och firade morsdag. 
 
Jag ska snart påbörja två arbeten som jag ska lämna in imorgon. Lika bra eftersom mitt liv inte är så spännande just nu. Vi hörs sen.

Kommentera

Publiceras ej