Once upon a time hade säsongstart idag hihi, underbart! Kommer sitta bänkad varje fredag klockan åtta framför tvn! :) Har mycket jobb på gång nu. Nästa vecka ska jag ta hundarna två ggr, lite pengar där. Sen jobba både lördag och söndag. Veckan därpå ska jag bo i  hundarnas ägares lägenhet i fyra dagar för hon ska till stockholm. Så pengar där med! Hon skickade i ett sms nu när vi hördes av, "Elin du är en pärla, är så glad att jag fick kontakt med dig, du har underlättat tillvaron enormt för mig!
 
Hur glad blir man inte då? :D Det bästa är att jag faktiskt ÄLSKAR dom två hundarna. Visst är dom helt störda då och då, men så underbara. Dom har så mycket kärlek att ge och beter sig som om jag varit borta i flera år när jag kommer dit och öppnar dörren. Mina två fina pojkar. 
 
Detta är Alfons. Hittade ingen bild på Oskar. Visserligen har Alfons växt otroligt mycket sen denna bilden togs. Men han är helt fantastiskt underbar. 
 
Imorgon är jag tydligen ledig. Ingen idrott för så många inte ska ha nationella i matte imorgon, gruppen som jag skulle vara med struntade i det pga idrotten. Lite tråkigt, hade varit skönt att bara ha det gjort. Så imorgon har jag inga planer, förutom senare på kvällen. Ska på tjejmiddag hos en i min parallellklass. Oerhört trevligt. Resten av helgen är också fullbokad, lördag ska jag på middag hos min farmor & farfar, söndag är det ju mors dag så ska fixa ihop nåt till min mor.

Kommentera

Publiceras ej