HEJ HEJ ÅNGEST. 
 
Jag har sån brutal ångest inför imorgon. Helt insane. Jag vill bara kvävas av min egen soffa, drunkna i mitt badkar, bli ihjälgasad av vår spis, (har inte ens en gasspis)... Trilla ut genom våra feta fönster, strypas av mina egna strumpor, kvävas av mitt eget duschdraperi.
 
Tillbaka till verkligheten från och med imorgon, skoltiden är där jag "tappar mitt verkliga jag" för jag inte kan bete mig sån som jag faktiskt är. På riktigt är jag jätteglad, skojig, utåtriktad, fantasifull, social och så vidare. När jag går i skolan blir jag bitter, dryg, ledsen, lättirriterad och så vidare. Åh, ush... Jag vill så gärna byta linje men vill verkligen inte gå om ÄNNU ett år... Hade jag fått välja om hade jag valt frisör eller hår/makeup stylist. Det hade varit så roligt! Men jag ska nog gå klart detta sen vidareutbilda mig, eller jag vet inte. Nu kommer all tvivel igen på hur fan jag ska göra.  Jag hade så himla gärna velat byta men jag vill verkligen inte gå om... 
 
Jag ska prata med syon så fort som möjligt, ringa skolan och fråga om där finns nån chans att slippa gå om... Studerar fan över alla lov om jag så måste..

Kommentera

Publiceras ej