Solnedgången som man ser från vardagsrummet =) klagar inte! Lite på att vi har kvällssol in i köket/vardagsrummet bara.
Utsikten från balkongen =) trädgårdsplats som man kan hyra tror jag. Får bli i framtiden =)
Vardagsrum sett från hallen. Köket till höger =) dock så ska allt det bakom soffan bort, måste ha fler hyllor och grejer. Plus lilla Toooobbe som spelar dator =) Mamma satt i den hörnan där kuddarna ligger konstigt och därför vill jag inte flytta dom så dom ligger fint. Sådeså.
Vardagsrummet sett från andra hållet =) jag älskar mattan i hallen, Tobbe hatar den. Även där är lite kaos men vi har fixat hela dagen så det får så sålänge! Ps3't skulle uppdateras så jag passade på att fota lite då.
Hallen sedd från vardagsrummet...? 
Köket, kaos där med. Dock på ett lite städat vis med tanke på disken. Men ja, även där kommer vi ändra om en hel del. Kolla in vitvarorna förresten, dom hade ni inte tackat nej till! =) Kolla även matbordet och stolarna, stolarna från jysk och bordet från ikea. Grymt bra blev det, typ exakt samma nyans!
Köket i från andra hållet, andra hållet, andra hållet. Köket ifrån andra hållet, andra hållet meeeeeeeeed.
En styck toa. Plus annat. vet inte vad vi kommer ändra där men lir ju säkert något!
Walk in closet, typ klaustrofobiskt. Jag har en helt resväska kvar med kläder som jag ska packa upp, men jag måste ha fler ställen att lägga alla kläder på. Fattar inte eftersom jag typ aldrig har nåt jag vill ha på mig.
Mitt fina, kära... UUUUNDEEERBAAARA sovrum =) till vänster står ett skrivbord + tv & dator. Och till höger ser ni min feta resväska. Buhu. Det på bordet till höger är förresten en sån massagegrej så ni inte tror annat.
Den självklara egobilden. Dock så liknar jag typ, jag vet inte. En man med långt hår. Men ja, ni får gärna säga vad ni tycker, då blir jag och Tobias jätteglada =) 
 
Idag så har vi annars gjort asmycket. Skruvat ihop två skrivbord, soffbordet, hallmöbeln... Städat undan asmånga kartonger, tömt påsar, ställt in i skåp och ner i lådor osv... Sen så kom min underbaraste familj och käkade tacos. Jag saknar dom redan, jag har hemlängtan. Men jag får vänja mig, jag vill detta! Jag vill bo med min kärlek. Tänkte bara förbereda er inför när ni flyttar, att vara ifrån mamma/pappa är tufft!

1 kommentarer

Anonym

04 Aug 2013 10:35

Det ser jättefint ut! Mysigt och hemtrevligt.. Kommer gärna och hälsar på!

Kommentera

Publiceras ej