Jag är så trött. Trött på människor som inte kan växa upp, trött på människor som inte kan stå på egna ben utan är beroende av andra människor för att kunna klara sig. Trött på människor som till 100% förlitar sig på sin tillvaro och där med inte kan se saker från andra perspektiv. Trött på människor som slutar vara sig själva, förändras helt på grund av en annan människa. Trött på människor som ljuger, ljuger för att framstå bättre än nån annan när dom egentligen är sämre...
 
Har du som läser tagit åt dig utav nåt av det jag skrev? Dåså, då har du väl förstått att du har ett problem. Och att DU borde ändra dig, för rent generellt kan jag säga att det inte bara är jag som är trött på dig - även andra. Människor som inte vågar säga något utan bara accepterar läget. 
 
 
Jag är också trött, rent generellt. Diskmaskinen behövs tömmas, tvätten behövs läggas in och det behövs plockas i ordning. Men jag orkar inte, jag känner mig så matt i huvudet att jag bara vill gå och lägga mig. 

Kommentera

Publiceras ej