Alltså allvarligt. Rent generellt nu, mest sett på facebook. Folk gnäller på att dom måste upp klockan åtta på lovet? Folk gnäller över sina jobb. Väx upp! Ska ni gnälla så när ni väl har jobb? Vill ni hellre få pengar från akassan och grejer för att kunna sova längre? Eller vill ni jobba för era pengar och tjäna 10.000 mer ungefär?
Jag tycker inte heller det är så fruktansvärt kul att jobba men hur värt är det inte att tjäna några tusen extra i månaden? Det är skit skönt. Och ni som nu tror att många av mina blogginlägg är pikar till er så sluta. Jag pikar inte någon eller riktar något åt någon. Men tar ni åt er så finns där troligtvis en anledning och då får ni väl isåfall ändra på det. När jag riktar ett inlägg åt någon märks det tydligt.
Mina ord och åsikter är noggrant utvalda isåfall. Nu var det som sagt generellt. Jag ska snart gå till gymmet för att göra av med lite ilska. Är hemkommen från jobb och det har varit varmt och stressigt, sov dåligt och åh. Så många saker cirkulerar i mitt huvud idag, mestadels onödiga och värdelösa.

Kommentera

Publiceras ej