man kunde tillverka sina egna vänner. Så mycket lättare allt skulle vara då, jag mår.dåligt över saker jag egentligen inte bryr mig om. Jag antar det tar på psyket ändå att få reda på vissa grejer.

Jag är iallafall nöjd med att jag har mina närmsta, familj & några vänner.
Tack vare er har jag fötterna på jorden. ♥

Jag hat iallafall jobbat och haft kalas, fick en massa fina saker och pengar. Dock så packade jag ner allt i en flyttlåda direkt, så det blir tyvärr inga bilder. Kan skriva några saker iallafall; en jättefin lykta, godis, en salladsskål med massa kryddor, grillbestick, en saftbringare, en lott (jag vann inget tyvärr..), en skål som man kan snurra med olika sektioner och en massa andra saker! Jag är jättenöjd och vill tacka allihopa för jättefina presenter! ♥ Ikväll så ska jag se den sista Harry Potter filmen, imorgon ska jag jobba. Ha en fin kväll allihopa. Ber om ursäkt för inlägget som aldrig dök upp, jag hade fullt upp...



Kommentera

Publiceras ej