Inte bara min hårfärg utan hela min tillvaro med. Idag bestämde jag (och min syster) sig för att jag skulle sluta jobba på marina plaza. Jag kan inte komma på en enda gång jag inte varit illa till mods till att gå dit och jobba. Förutom när jag jobbat med Emma. Och idag fick jag nog, ni vet när en liten händelse bara får hela situationen att explodera? Det hände idag, idag fick jag nog. Imorgon är min sista arbetsdag, och det känns som en oerhörd lättnad. Jag blir mycket fattigare men mycket lyckligare. Kommer givetvis söka andra jobb, det ska jag se till att göra redan imorgon. 
 
Ikväll ska jag sova hos min pappa, för Tobias ska spela med ett gäng vänner och jag ska jobba imorgon igen som sagt. Det blir tacos och antagligen se en film. En rolig grej med, när jag satte i hårfärgen igår var den blå i köket, sen i hallen blev den lila. Likadant nu med mitt hår, ser super kul ut. 
 
Får se hur länge jag behåller det iallafall. Jag älskar dom annorlunda färgerna men jag känner att det inte är jag än. Jag vill gå tillbaka till att vara rödhårig, men samtidigt vill jag få vitt/silvrigt hår. Hur gör man då? Någon frisör som vet?

1 kommentarer

Emma

08 Feb 2014 19:29

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA! Du är så himla duktig på ditt jobb, så trevlig och glad, det kan inte bli annat än bättre för dig att sluta jobba på marina. Blir säkert inga problem för dig att hitta något nytt som du trivs med och där du mår bra. Vi alla älskar dig och håller på dig <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej