Jag har bestämt mig för att skapa en ny blogg. Denna kommer finnas kvar men den kommer inte uppdateras.
 
Anledningen till detta då?
Jag har bloggat länge på denna bloggen, den startades i form av en dagbok till när jag skulle bo på internat men fortsattes trots att jag slutade på den skolan. 
 
Under en lång period har jag mått väldigt dåligt, jag har varit stressad, orolig, paranoid, ledsen och så vidare... Utan att veta varför, kan ni förstå hur frustrerande det är? Men sen en dag slog det mig. Jag fick reda på mitt problem. Vilket bara gjorde allt värre, hela min livssituation försvårades. Allting i vardagen omvandlades till problem. Inga lösningar fanns och allt som hände var bara skit. Men nog om det.
 

Den nya bloggen ska vara en nystart. Där ska jag vara positiv, skriva ut händelser fast se det positiva i det. Om jag trillar till exempel, då ska jag inte se det som att jag är klumpig. Utan jag ska se det som att det är bra att se sig för vart man går! 
 
Länken kommer inte skrivas ut här utan skickas i privata meddelande till dom jag vill ska läsa den. Vilket faktiskt bara är mina släktningar och en vän. En vän som jag har ett starkt band till fast att vi sällan träffas. Jag vet liksom att hon är där, hon finns för mig. Vi har så mycket gemensamt men träffas ändå så sällan.. Och ja det är du CasandraJag träffade henne på min förra skola, (Wieselgren) tillsammans med ett gäng andra tjejer. Vilket jag har berättat om förr. Så ja. Ni som vill läsa kan skriva ett meddelande på facebook eller i ett sms, så får ni se om jag vill att ni läser den.
 
Bloggen är inte klar än förresten, så bli inte ledsna om ni inte får ett meddelande direkt. Jag vill få i ordning den först.

1 kommentarer

Casandra

10 Mar 2014 17:08

Blir rörd till tårar över hur fin du är Elin ♡ Du har en speciell plats i mitt hjärta och det är så ovanligt att träffa så godhjärtade personer! Till och med din röst är fylld av hur härlig du är!

Loooove!

Kommentera

Publiceras ej