Jag köpte en massa saker! Sju (!!!!!!) tröjor som ni ser på bilden, den längst upp till höger köpte jag i brun med. Hittade en affär med sjuka priser, den dyraste tröjan är den längst ner till vänster som kostade 300kr. I Helsingborg kostar den säkert 700kr! Hihi :)

I bilden i mitten är bilder på lite saker jag fick av Tobias i två års present. Fick en massa badbollar från Lush, luktar sjukt gott. Sen så köpte jag fyra själv för det var billigt och tre hårfärgen till mina framtida hårfärger :) får dock se vilken dag har har tid att göra det, kanske på onsdag eller torsdag. Jag bloggar från mobilen och orkar inte skriva mer. Kanske gör ett inlägg på datorn imorgon.

1 kommentarer

Anonym

05 Feb 2014 20:47

Tjusiga......Passar i min garderob :-)
Är det okej??
Kram
Mamma

Kommentera

Publiceras ej