Det är just de det är. Två års dag sen Göteborg, shoppa, strosa, äta hotellfrukost, äta på olika restauranger & bada jacuzzi. Ish vad jag längtar :) bara jag och min andra halva.




Jag var uppe tjugo i fem för att jobba. Vid tolv kom jag hem och nu har jag försökt sova sen klockan halv ett ungefär. Men jag kan inte verkar det som! Om ca 1h kommer mamsi hit på kaffe och en skagenröra på en salladsbädd i en grovbulle. Det låter fruktansvärt gott men är inget för mig. Ikväll blir det pulled pork och film mys. Imorgonbitti vankas det bullfrukost och varm oboy.

Det påminner mig om min mormor. Alltid när jag, min syster och vår kusin Linus sov hos henne när vi var små stod där bullar och varm oboy framme när vi kom ner på morgonen. Så himla mysigt, det är sånt man alltid tänker tillbaka på och blir helt varm i magen och kroppen. :)

En annan grej. Jag och Tobbe såg en film som Ben Stiller dirigerat själv och spelade huvudrollen i, the secret life och Walter Witty. Det handlar om en tråkig kontorsnisse som bestämmer sig för att upptäcka världen. Den får 10/10 regnbågar av mig. Otroligt rolig, spännande och vacker film.

1 kommentarer

Anonym

05 Feb 2014 20:54

Min duktiga skribent.....
Mina fina dotter <3

Kommentera

Publiceras ej