Min nya hobby.. Sitta och göra såna vintage brevpapper i photoshop :) gjorde ett åt T i förrgår.. Skrev en lång text om vad jag kände för honom, klippte ut massa hjärta och färglade och skrev en egenskap han hade i varje hjärta, samt skrev ut kärlekscitat och brände fint i kanterna.. Gullig jag är!
Iallafall! Idag har jag varit med T, ätit middag och.... TRÄNAT! Ah just det! Har äntligen kommit igång:) -1kg på vågen på en vecka! Och då har jag inte ens tränat, detta känns superbra hihi :) just det!! Var på arbetsintervju idag med, som barnvakt :) Ska passa en 1,5 årig flicka som heter Siri.. Nog det sötaste barnet jag någonsin sett! Hon är sån glad med som bara skrattar, så det ska bli kul :) ska prova på för första gången på söndag och se hur det känns :)
Ligger och lökar av just nu, sen ska jag in i duschen.. Och då kommer min fina pojkvän hit :) som jag snart varit tillsammans med i 3 månader dessutom. Fina grejer! Jag gör ett inlägg imorgon igen :) hejdå!

1 kommentarer

Rumpnisse

02 May 2012 18:35

Elin luktar Bajs

Kommentera

Publiceras ej