Gud vad jag älskar dig! (Och där har ni en bild på hur mitt hår ser ut i dagsläget med, det blonda blev gult alldeles för ofta så tog en röd/brun färg)
Det är en bild sen festen igår :) var kul & trevligt och så. Är dock lite arg för folk svinar så mycket... Dom tillochmed gick i kylskåpet och åt upp all min & Jennifers kycklingsallad.. Inte okej liksom :( har precis städat färdigt och sitter nu i soffan och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan göra ännu mer kycklingsallad. Har inga planer för dagen, är sån riktigt seg "dagen-efter" dag. Har bett pappa handlat godis med, blir förmodligen att sitta hemma och spela och titta massa filmer! Ska eventuellt hem till T, men tror inte jag kommer orka det sen ikväll.. Vi får se helt enkelt :) gör ett inlägg senare!

Kommentera

Publiceras ej