Mitt nya gröna hår. Jag skulle färgade det lite askigare men det blev mer grönaktigt =) men jag diggar det. 
 
Jag skulle egentligen vara ledig idag men min chef behövde mig så jag hoppade in för en som var sjuk idag. Klagar inte på det, får massa pengar =) imorgon är jag dock ledig. Sköööönt! Jag slutade jobba vid typ tolv, sen så satt jag och pratade en massa med min syster och en kollega i typ 1½ timme. När jag kom hem så plockade jag undan en massa skit som stod framme, sen färgade jag håret och lite sådant. Efter det så lagade jag middag! Potatismos med fisk! Dock så är jag hungrig igen :( äter nog för lite, har börjat äta ganska lite nu sen jag och Tobbe flyttade. Av olika skäl :) men iallafall, efter det så provade jag lite av sminket som jag fick igår, typ läppstift och ögonbrynspenna... :) Jag gillar det. Sen så fotade jag en massa bilder! Nu har jag lite musik i bakgrunden och tar det bara lugnt. Väntar på att Tobias ska komma hem... Är ganska tråkigt att sitta ensam. Hm, kanske får hitta på nåt. Om jag ser en film så kommer jag garanterat somna, var uppe vid halv sex imorse :( ush. 
 
Ehm, förresten. Alla ni som vill komma och se hur vi bor, bjud in er själva! Anledningen till att jag inte gett någon en invit är för att jag inte vill att ni tror att jg bjuder in er för att jag vill att ni ska ge mig inflyttningspresenter. För vi behöver faktiskt inget och att ni vill se hur vi bor räcker för oss... :) Så bara släng iväg ett sms så kan vi bestämma en dag hihi.

Kommentera

Publiceras ej