Bilden är enbart till för att visa upp min tio sekunders frisyr :) förbaskat enkel att göra men ser även okej ut!
 
Idag har det varit fullt ös i lägenheten. Började med att vi vaknade vid nio, Tobias gav sig iväg till affären och jag förberedde frukost med varm oboy & grädde samt dukade upp på vardagsrummsbordet för vi skulle kolla film =) första gången jag faktiskt vill äta framför tvn hihi. Vi såg Despicable me 2, så braaa. Jag älskar Agnes, hon är så fruktansvärt söt. Hoppas vi får en svarthårig liten flicka med stora fina ögon. :) Sen runt klockan halv tolv började vi städa hela lägenheten. Vid ett tiden blev vi klara och då började vi på Tobias tåååårta. Den kommer bli supermumsig. Det är chokladbottnar med en chokladsmörkrämsfyllning med smulade ferrero rocher sen runt om ska jag ha vit chokladfrosting! Kommer lägga upp bilder på tårtan imorgon :) nu sitter jag och är hungrig igen, så ska nog äta lite leftovers. Gooott :) idag var sista dagen jag kan sova länge på 2v. Jag jobbar imorgon sen så jobbar jag hela nästa helg också. Men arbetar man får man pengar, man kan inte leva på sina föräldrar hela livet! =) 
 
Nu ska Tobias ge mig en helkroppsmassage sen så ska vi ta ett långt varmt bad, sen så ska han laga middag åt mig =) av nån anledning tyckte han att jag förtjänade det. Hehe, antagligen för jag haft middag på bordet redo åt honom när han kommit hem från jobb varje dag =)

Kommentera

Publiceras ej