Idag händer det. Idag flyttar jag. Och mitt hjärta. Nervös? Ja. Exalterad? Ja. Orolig? Ja. Ledsen? Ja. Glad? Ja.

 


Ja, ni fattar. Vilken jävla känslobomb jag sitter i. Min mamma frågade igår om jag hade fjärilar i magen igår, och då sa jag: Ja, men typ hälften är döda.


Missförstå mig nu inte om att jag inte är överdrivet lycklig och så sjukt exalterad inför allting som händer! För det är jag, ni skulle bara veta. Men alltså, att inte krama mamma och pappa innan jag lägger mig, inte vakna upp och säga godmorgon till dom varje dag längre... Det tar ju faktiskt emot, speciellt när jag - som sagt - är så oerhört familjekär och fäst vid min familj.

Nåja. Jag tänkte visa er lite av våra möbler.

 

 
Detta är några utaav möblerna. Gissa om jag är nöjd? :) Självklart var det en kamp och strid mellan vilka möbler vi skulle ha. Men eftersom det var så pass bra pris på alla dessa möblerna så gav Tobias med sig, för vi kommer ju "uppgradera" oss efter ett x antal månader/år. Men hur som helst så är alla dessa möblerna helt underbara. Dom andra möblerna som vi köpt som jag inte visar nu är en soffa, ett matbord, ett skrivbord (både jag och Tobias spelar så därför köpte vi två styckna), två datorstolar och ja. Det var nog allt. Sen så en jäääääääääääääääääklaaaaaaaaaaa massaaaaaaaaaaaaaa småsaker. Till och med sån man testar om potatisen är klar har vi köpt! Men som sagt, vi är helnöjda med att bara ha betalt 20.000kr när vi köpt allting nytt. Förutom säng och "garderober". :) Just nu väntar jag bara på att klockan ska bli tolv så vi kan börja packa in alla våra saker. Min kusin kommer även och hjälper idag, roooooligt! :) 

1 kommentarer

Anna-B. /mormor

01 Aug 2013 12:41

Detta är sååååå hjärteknipande "STUMPAN"!
Önskar er båda välgång!
Varma kramar!

Kommentera

Publiceras ej