Jo jag lever, jag har inte tänkt på att blogga bara. Mycket annat som tagit upp min tid. Det står still i lägenheten just nu, det vi har kvar är (fortfarande) att sätta upp tavlan i sovrummet, en väggdekal, jag ska packa upp mina kläder & fixa en bokhylla så vi kan ställa in alla filmer/böcker så dom sista lådorna försvinner. Men just nu pausar vi. 
 
Idag har jag städat, vaknade vid halv nio men låg och segade i nån halvtimme. Så i städväg har jag: diskat, plockat undan tvätt, dammsugit, torkat av ytor, städat toaletten, plockat i ordning & moppat. Nu sitter jag i soffan och funderar på vad tusan jag ska göra. Där har kommit ett paket som finns att hämta i affären men jag hittar inte dit, knappast att jag hittar hem då! När jag tar roomservice på mitt jobb så går jag vilse på dom olika våningarna, kaos. Så jag väntar med att hämta det tills Tobias har kommit hem så han kan gå dit med mig. Jag kommer väl troligtvis inte göra något vettigt idag ändå, spela tv spel, läsa, titta på film.. Jag har inte nåt busskort så jag kan inte åka nånstans. Jag kan ju gå ner till pappa, men kommer nog gå vilse då för mitt lokalsinne är sämst. Jag har iallafall många böcker jag kan läsa, kanske fotar lite också. Vad vet jag inte.. Åh, så tråkigt.
 
Bild från igår när mina fina flickor från Wieselgren kom hit och tittade på lägenheten hihi. :) Massor med kakor + fruktsallad. Allt var så ooooerhört gott! :D Och det var så fantastiskt trevligt. Jag lärde känna dom för ungefär 2½ år sen, men det känns som jag känt dom i flera år! Vi har alltid så himla kul och pratar om precis ALLTING, fast att vi inte ses så ofta så håller vi kontakten och det blir inte så jobbigt stelt när vi ses heller som det brukar bli. Jag är så oerhört tacksam över att jag fick chansen att lära känna dom & det är en utav dom mest positiva sakerna med att jag flyttade till Helsingborg med mina föräldrar. Alla är så olika men ändå så underbara. 
Kärlek <3
 

Nu började det pissregna med, rakt in på det nymoppade golvet. Skoj! Mysigt iallafall. Hoppas det blir åskväder. Jag börjar sakna en taklampa i vardagsrummet... Det blir så mörkt om kvällarna :( 
 
Nu ska jag sluta skriva osammanhängande och ta tag i nåt och göra nåt. Precis.

Kommentera

Publiceras ej