Nästan iallafall... :)

Vi har iallafall fått ihop ALLA möbler nu, woho :) så nu är det bara allt det småa som ska fixas... Bära ner grejer i vårt förråd, hänga upp saker på väggarna, lägga in de sista kläderna och lite sånt :) tänkte att jag ska visa upp hur vi bor när allting är klart. Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuukt nöjd och stolt över allting :) längtar så mycket tills jag ska ha en liten inflyttningsmiddag för alla mina nära och kära :) först ska vi beta av släktfikor sen kommer Tobias ha en inflyttningsfest för sina sen så kommer jag ha en inflyttningsmiddag för mina vänner :) anledningen till att vi inte vill slå ihop det är för att åldersskillnaden är så pass stor just nu så det hade nog blivit lite awkward... Speciellt när mina vänner kommer bli en blandning mellan svalövs kommun/wieselgrensskolan/rönnowska. Hehe, nåja. Det löser sig. Annars blir det kanske nån spelkväll eller liknande :) vi har bara fyra stolar och ett gaanska litet matbord. Men som sagt, bilder kommer! Jag antar att ni är ganska så nyfikna :) 
 
Nu ska jag snart påbörja middagen, idag blir det inflyttningsmiddag för min familiaaa.. Taaaaaaaaaaacos :D ska använda vår spis "på riktigt" för första gången. Kokade ägg imorse, vattnet kokade på 2min. Underbart ;) hela köket är nytt, allting i rostfritt. Mitt favoritrum! Som sagt får ni se bilder snart :) 

Kommentera

Publiceras ej