Här är en lista på mina favoritparfymer!
 
1. Viva La Juicy från Juicy Cotoure. Ganska så saftigt pris beroende på vart man beställer den. Ligger mellan 500kr och 900kr. Är en stolt innehavare av denna. :)
 
2. La Vie Est Belle från Lancôme. Också saftig i priset, ligger mellan 500kr och upp till 1200kr. Äger ej denna, dock så gör min syster det. Doftar himmelskt!
 
3. Hypnose från Lancôme. Denna har ett okej pris, även beroende på vart man beställer den. Mellan 350kr och 900kr. Äger inte denna heller men min syster gör hehe. 
 
4. Acqua Di Gioia från Armani. Ett okej pris här med! Från 300kr och 700kr. Äger den :) 
 
5. Intimately Beckham från Victoria Beckham. Denna har näst bäst pris :) mellan 100kr och 500kr. Köpte denna parfymen första gången när jag gick i femman, lite nostalgi! :) Så den har även några år på nacken. En billig parfym innebär dock inte att den luktar sämre än nån annan, jag tycker den har en mjuk och behaglig doft. Den finns i mitt skåp med parfymer :) 
 
6. Vanilla från Alyssa Ashley. En riiiiktig budget parfym men den luktar så sött! Typ som sockervadd :D Mellan 70kr och 250kr. Denna finns snart i mitt parfymskåp. :)
 
Såååklart finns där miljontals andra parfymer som luktar gudomligt men dessa är på min topp sex lista just nu! :) Det lägsta priset på parfymerna är för 25ml eller 30ml. Och det dyraste för 75ml eller 100ml. Ska ni köpa parfymer så kolla ALLTID parfym.se innan ni köper parfymen i affär. Dom har såna sjuka priser för sina parfymer. Till exempel, en 30ml Viva La Juicy på kicks kostar om det är typ 400kr. En 100ml på parfym.se kostar 500kr. Så man beställer ju helt klart från parfym.se om man säger så =) jag beställde nyss parfymer men är sugen på Hypnose och La Vie Est Belle. Eftersom jag får en fet lön kan jag köpa det, men sen så måste jag även spara eftersom jag nu är sambo. Jobbigt val.

Kommentera

Publiceras ej