Wihooo, fick min lönespec. Fick typ 2000kr mer än vad jag trodde, då blir man allt lycklig! :)
 
Idag är sista dagen innan jag börjar jobba. Det känns faktiskt bra. Tobias jobbar ju nu så jag går ensam i lägenheten då, som tur var så va min pappa här innan och hjälpte till att sätta upp kökslampan. Sen handlade vi på maxi, jag ville åka med honom hem igen men kom på att mitt "hem hem" inte är där utan här uppe :( det var lite småjobbigt. Sen satte jag mig och spela och har gjort det hela dagen faktiskt. Imorgon ska jag som sagt jobba sen ska jag hälsa på min pappa sen åka hem och fixa middag åt mamma + pojkvän... Sen på onsdag ska jag jobba och hälsa på mamma och pappa, städa lite kanske, sen samma på torsdag - städning, förhoppningsvis är min förkylning bättre tills på torsdag så jag kan träna också. Sen ska jag sätta mig och ta tag i inbjudningar, inga såna fancy utan bara till folk jag vill ska komma och se lägenheten. :) 
 
Det var allt jag har att säga nu. Tobias kommer hem och ungefär en timme så jag ska påbörja middagen. Kanske gå och handla glass hos glassbilen... Så sugen på smack. Hehe.

Kommentera

Publiceras ej