"Before you can change, you must kill who you are."
 

Det citat är ett citat jag kan tatuera in, för det är fint och det är sant. En människa KAN INTE förändras förrän dom totalt förstört sitt förra jag, för sålänge det finns kvar faller man alltid tillbaka. För att "döda sig själv utan att dö" krävs ganska drastiska åtgärder enligt vad jag har att säga. Bryta dåliga vanor, bryta kontakt med människor som gör dig illa, ta till backup planer ifall man skulle börja falla tillbaka, ta hjälp av andra. Jag har dödat mig själv denna sommaren och jag är glad för det. Så oerhört tacksam, glad, stolt över att jag lyckats ta mig dit jag är nu.
 
Jag har alla dom fantastiska människorna i mitt liv jag vill ha, jag är den människan jag vill vara, jag lever mitt liv så som jag vill och har valt bort människor som tidigare fick mig att inte kunna nå upp till alla dessa sakerna. 
 
Förstår ni hur jäkla lycklig jag är? :) Det enda jag kan säga fattas är en miljon på banken men min lön är jag fan nöjd med. :) 

1 kommentarer

Anonym

16 Aug 2013 08:05

Så sant! Du är vis. ♥

Kommentera

Publiceras ej