Jag fotade aldrig igår med kameran tyvärr, jag njöt bara av att ha familjen samlad. Jag tänkte iallafall visa lite utav det jag fick. :)



En ghd plattång hihi. Det var nog min allra bästa julklapp, behövde en ny plattång så fick jag en sån bra :))


Sminkställ till alla mina saker :D


Dom godaste parfymerna som någonsin skapats, wiii :))


Ögonbrynssax, stenciler till när man målar ögonbryn och en glittrig guldig eyeliner :)))

Sen så fick jag en andra massa saker, en glasskål till saltförvaring, en ljuslykta, ett gitarrställ, en tröja, en creme brulee brännare och några andra saker som jag knappt kommer ihåg nu, jag fick så mycket! Detta har faktiskt varit den bästa julen sen mina föräldrar flyttade isär. Igår var allt perfekt :) alla var glada och pratade, kom överrens och alla blev nöjda över sina julklappar hihi :) nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, om två timmar ska vi iväg och fira jul hos farmor :)

Kommentera

Publiceras ej