En gammal osedd bild från november 2011 tror jag... Liten och söt, typ.
 
Jag har precis kommit hem från gymmet, så äter frukost och kollar runt lite på internet. Snart ska jag hoppa in i duschen, sen vila ett tag och sen ska jag ta ut hunden! Jag gick upp vid halv åtta imorse för att gå och träna, lite galen är man haha :) men iallafall, senare idag ska jag grilla hos min mormor för att sedan möta upp min kusin på landskrona karnevalen, både hon och jag har fyllt arton så vi ska allt ta en premiär med vår legitimation! Hehe :) det kommer nog bli ganska så sent så kommer komma hem inatt nån gång, tidigare förhoppningsvis. Imorgon har jag inga planer alls, sen på söndag så ska jag jobba! 
 
Förresten, någon av er läsare som vet hur det är med att äta frukt och gå ner i vikt? Alla sidor säger olika...
Och ännu en fråga, vet ni varför jag får kramp i mina vader när jag går för fort? Det har alltid varit så. Jag kan gå sakta på hög lutning på löpbandet men inte gå fort på ingen lutning alls...
 

2 kommentarer

E

14 Jul 2013 17:53

Är inte hundra, men tränar du explosivt som du kanske gör med en Powerwalk, kan musklerna dra ihop sih efter träning. Därför är det viktigt att stretcha efter träning.
Eller kan de vara så enkelt som att du kanske går för hårt med hälarna. Jag har gjort de i många år & fått ont i mina vader med!
Sköt om dig :)

Svar: Aha okej.. Ja jag får prova det! Har provat ändra gångstil men verkar inte va det som är felet :(Får jag fråga vem du är förresten? Har sett du kommenterat nu flera gånger och är så nyfiken! :)
Ta hand om dig
elin

E

17 Jul 2013 06:46

Haha! Elin Nordström, kunde inte låta bli att kommentera ;)

Svar: Ahaaa, hehe :D
elin

Kommentera

Publiceras ej