Ligger ensam i sängen & funderar en massa. Så många olika tankar om flytten, skolan & framtiden. Jag och Tobias har köpt i princip allt till lägenheten nu, det enda vi har kvar är en datorstol. Tänkte göra en lista åt er på det vi köpt om ni nu skulle behöva de i framtiden. Dock inte idag. Men iallafall, vi har köpt ALLTING helt nytt förutom säng plus byråer till kläder. Inkluderat möbler och småsaker har vi landat på omkring 20.000kr. Vilket vi är sjuuukt nöjda över då vi fått precis såna möbler vi tänkte oss från början.

Det enda vi inte köpt än är mattor och lampor men det ska jag fixa nästa vecka. Jag jobbar nu alla dagar innan vi flyttar vilket är lite jobbigt men samtidigt skönt. Kommer nog få en riktigt feeeeet lön iallafall! =) Perfekt till födelsedagar plus flytt. Mitt hjärta fyller den 19 augusti och min bff fyller den 21 september, hon fyller dessutom arton så hon ska få nåt extra tjusigt. Poss Jennifer. ♥

Det som ska bli skönast med att flytta är att det bara kommer vara jag & min prins. Vilket är det värsta med. Jag har liksom alltid bott med mina föräldrar, alltid tittat tv med dom innan läggdags.. Så dom första nätterna kommer jag nog gråta en del! Mitt hem är mitt allt & det kommer ta ett tag att vänja sig vid mitt nya hem. Men guuuud vad jag längtar & åh så skönt det kommer bli.

Dessutom så mår jag mycket bättre nu, jag trivs med människorna i min omgivning och jag vet vart jag har alla. Jag vet att dom människorna är såna som jag inte behöver tvivla på utan är det något så finns dom här för mig. Jag vet också att dom är ärliga och lojala mot mig. Vilket är dom viktigaste egenskaperna i relationer. ♥♥♥

1 kommentarer

28 Jul 2013 00:23

Alla vi som känner dig vet att du förtjänar att ha vänner som alltid finns för dig.

En vän som dig tar man vara på, dom som är dumma nog att bli förda bakom ljuset av andra idioter förtjänar inte din tid eller vänskap. Du är fantastisk, fin & helt underbar. Glöm aldrig det!

Kommentera

Publiceras ej