Nu kan ni läsa min blogg igen, men jag kommer inte uppdatera så ofta. Och när jag väl uppdaterar kommer det inte vara personliga saker utan grejer som rör allmänheten. Jag håller på att ordna med en annan personlig blogg som ska vara tillgänglig för folk jag vet bryr sig om mig, tycker om mig och faktiskt tror på mig. 
Tänkte ge er en livsupdate iallafall.
- Jag håller på att kolla nytt jobb, då jag inte trivs på mitt nuvarande.
- Jag kollar nya skolor och linjer då jag inte kommer att kunna ta det jag går nu på allvar för jag har noll intresse.
- Det lutar åt ekonomilinjen, på ett distansgymnasie. Vilket innebär att jag studerar hemifrån.
- Jag räknar ner dagarna inför en massa saker som jag ser fram emot. 
- Mitt hemliga projekt ska börja startas så smått igen, jag måste bara finna ro till det.
- Jag jobbar nästan varje dag, iallafall de kommande veckorna.
- Snart har jag och Tobias 1½ år, vilket vi ska fira i vår lägenhet när vi flyttat.
- Vi öppnade vår spargris förra veckan, ett fyrsiffrigt belopp överraskade oss. 
- Så nu har vi ett femsiffrigt belopp att inreda lägenheten för.
- Imorgon ska jag köpa ett skrivbord, ett soffbord, en tvbänk, ett matbord samt en hallmöbel.
 
Ja, det var allt. Njut av det sista personliga inlägget. 
 
Att ha framgång är att träffa rätt människor vid de rätt tillfällen, något jag inte fått ta del av.
 

Jag önskar att någon kunde skrivit mitt liv som en bok, så jag alltid är beredd på varje händelse. 

Kommentera

Publiceras ej