Kan väl bara säga att livet inte är på topp just nu. 
Bilden har jag inte gjort så mycket med, ljusat upp, fixat skärpa. ändrat färgbalans är det enda.
 
Något som är underbart är att jag skaffat gymkort och gjort upp en plan för hur jag ska träna och äta. Jag ska inte förändras så som andra gör när dom tränar. Går runt och skryter om det och checkar in på gymmet, ge tips och råd kan jag göra sålänge jag själv följer dom. Inte stå och säga "äh jag äter inte det och det och det" när jag egentligen gör det fast i andra former. Sånt blir jag arg på. Jag ska inte heller ändra min personlighet bara för jag kommer att komma i form, jag vill inte förändras.
 
Tobias... Jag gör allt för dig. Jag ger dig mitt hjärta, du är mitt allt. Det finaste och absolut käraste jag har, ett liv utan dig är otänkbart. Min framtid är med dig, hos dig. Jag hade gett dig solen om den varit min att ge dig, mitt mål i livet är att se dig bli så lycklig du kan. Är du lycklig är jag det. Idag har vi regnet hos oss men snart kommer regnbågen. Jag är inte perfekt. Inte du heller, för isåfall skulle vi aldrig fungerat ihop. Jag behöver dina brister så som du behöver mina, vi behöver bråka så som vi gör nu fast att det gör ont.
Men det blir bra snart.
 

Kommentera

Publiceras ej