Nu ska jag berätta om min dag. Jag gick upp och åt, sen spelade jag sims. Sen så kom Josefine och så färgade jag hennes hår, sen spelade jag sims igen. Sen åt jag, färgade håret och sen spelade jag sims igen. Det är skönt. Nu kollar jag Top model och funderar på om jag ska sova eller se någon film. Kanske någon serie. Jag vet inte. Jag hade en skitskum dröm inatt, lite behaglig men mest skum. Den handlade om min mentor från svalöv, han jobbade på ett hotell jag semestrade på med Tobias. Jag umgicks mer med honom än Tobbe haha. Givetvis skulle jag inte byta ut Tobias mot något eller någon, men när jag gick i svalöv hade jag en crush på min mentor. För att han var snygg, rolig och väldigt fysisk. Tvekade inte att röra vid en när han hjälpte en. Tyvärr så slutade han efter ett halvår, jag inbillar mig själv att det var pga mig. Tänker inte gå in på fler detaljer angående varför haha. 
 
Mitt hår har en underlig färg. Men nu är det så slitet så jag inte tänker göra något mer med det. Bara köpa nåt specialschampoo och balsam plus tusen timmar med inpackning. Imorgon ska jag antingen på marknad eller så ska jag sola och bada. Jag kommer inte veta vad förrän en halvtimme innan jag ska åka. Det är rätt kasst. 

Kommentera

Publiceras ej