Dock en aning ljusare på riktigt. Få se hur det blir efter min plan! 
 
Detta är efter tredje blekningen... :) Först så var jag svart/mörkbrunhårig. Då slingade jag håret och blev typ... Mörkbrun med morotsfärgade slingor. Sen blonderade jag hela håret och blev... Orange/gulhårig. Och nu igår så blekte jag igen och fick detta resultatet. Så nu ska jag tvätta med silverschampoo och schampoo som ska ljusa upp håret och se hur det går. Funkar inte det så får jag helt enkelt tona det i en pärlblond ton :) det löser sig. Jag trivs iallafall i att vara blond. Det känns fräscht och jag ser inte så blek ut som jag egentligen är. Fast det är fint att vara blek....
 
Svart hår med rosiga kinder, blek hy och röda läppar... Så fint! MEN! Jag ska inte bli svarthårig på ett bra tag. Nu måste jag hålla mig till detta, för mitt hår kommer trilla av annars.

1 kommentarer

Christina Andersson

19 Jun 2013 19:14

Blir säkert jättefint :) Jag tycker att du passar bra i alla nyanser (färger) som du provat . Kram

Svar: Kramis!
elin

Kommentera

Publiceras ej