Snart är det dags att skaffa soffa. Eller ja, om typ en månad ;) så har kollat runt lite och det är typ sån här jag vill ha. Det skiljer bara någon tusenlapp mellan vissa och dom ligger mellan 5000kr och 7000kr. Vi kunde fått en för 4000 dock lite sådär så vi kände att vi hellre isåfall kanske lägger till några tusenlappar och köper en helt ny. Dom två längst till höger röstar jag på! Jag har som krav att det ska vara en djup soffa så man kan sitta med benen uppe och halvligga ifall man nu vill det. Så någon dag nu framöver ska vi iväg och titta på någon av dessa. Åh allt är så spännande och nytt! Jag ska ha kalas på söndag med, så dom pengarna jag får då blir att lägga undan och spara så vi har råd med en ny och fin soffa :)

1 kommentarer

Kaleido

26 Jun 2013 21:17

Spännande!! Jag älskar soffor av någon anledning x) För något år sedan läste jag att "stora" soffor började bli omodernt för nyare generationer men jag äääälskar soffor med divan som är sköna att sjunka ner i!

Svar: Omoderna? Pfft :D hur fina som helst! Och även om det blir "omodernt" så har jag hellre en bekväm OCH fin soffa än en obekväm och finare soffa hihi :D Dom ska va stora och mjuka, så man kan ligga som en äkta soffpotatis hihi :3 I agree with u!
elin

Kommentera

Publiceras ej