På torsdag kommer mitt efterlängtade Sims :)
Igår var det ju som sagt midsommar, jag hade helt okeej trevligt. Jag kunde haft trevligare ifall jag varit på humör för det, men mådde inte så bra igår. Kände mig ledsen och illamående. Men ja, det var trevligt :) ikväll står film mys på schemat med min fina Tobias, älskade mor, störda men underbara syster & hennes pojkvän. Jag är en sån människa som värderar min familj högre än något annat. Givetvis räknar jag Jennifer och Tobias som min "familj" för det är också människor som jag sätter högt upp i mitt liv. Givetvis mina släktingar också, dom tillhör familjen. 
 
Imorgon har jag en liten fotografering, ska fota min mosters familj(er). Hon har tre sönder varav två har barn och flickvän/fru. Olyckligtvis är min kameraladdare förlagd, som vanligt. En ny kostar en hel del pengar vilket är surt. Så jag måste hitta den jag har. Det är något av det som suger mest med att ha skilda föräldrar. Inte ha koll på grejer och vart man hade dom sist och om någon/vem har lagt undan den men inte vågar säga nåt för dom inte kommer ihåg var man lagt den. Självklart kan denne jag vara någon men jag brukar i regel säga det då. Efter fotograferingen ska jag på kalas hos min kusin Sebastian, han fyllde 15 nu i veckan. 
 

Något jag annars har svårt för är människor som förändras för mycket. För det är alltid till det sämre, iallafall i mina kretsar. Och det suger, jag mår dåligt av sånt. För dom ser det inte själv och är för nonchalanta och vidriga för att märka något själv, om ens bry sig ifall någon skulle kommentera något om det. Jag kan nog rabbla upp ett tiotal personer som jag inte längre tycker om pga detta. Det är sorgligt. 
 
But who am I to change anyone?
Man ska aldrig försöka ändra på en människa, en människa kan inte förändras förrän den själv är villig att genomgå detta. Ingen har något att säga till om utom denna människa det handlar om, vem är du? Vem vill du vara? Är du villig att offra det som krävs för att bli den människa du önskar?

Kommentera

Publiceras ej