Du snackar skit om dina närmsta vänner och går och snackar skit om människor som du sen blir vän med.

Sen ljuger du för att framstå som en bättre människa, du behöver vakna upp. Dina vänner behöver vakna upp, inse att det hela tiden var du som var den värsta. Jag gjorde fel, jag står för det. Jag lämnar inte ut dig åt vänner så som du gjorde.

Jag ljuger inte om att jag ska berätta för dom hur jävla mycket skitsnack jag sagt bakom deras rygg. Du förtjänar inte att vara lycklig, din lycka är falsk och borde tas ifrån dig.

Jag kan printa och lägga upp konversationerna mellan dig och mig så du hamnar i en exakt likadan situation du satte mig i. Men vet du vad?

Jag är bättre än dig, jag är starkare än dig. Jag söker inte bekräftelse hos andra så som du gör, jag klarar att stå på egna ben. Du är en självisk vidrig människa som jag avskyr, jag mår illa av tanken på dig.

Hoppas du vaknar upp, hoppas dina vänner vaknar upp och lämnar dig. Dom känner inte dig, bara en falsk version av dig.

Du vet precis vem du är, och dina vänner kommer också veta vem du är. Vill ni se konversationerna bara säg till, så kan ni få se vem som egentligen snackade skit.

Detta är min blogg, jag skriver vad jag vill. Jag bryr mig inte om dig, det enda jag bryr mig om är att du vaknar upp ur din lilla bubbla och får smaka på verkligheten.



1 kommentarer

C

16 Nov 2013 17:45

Åh, bilden fick mig att skratta :o

Du är en så fin människa Elin! Det gör ont i mig att se att du blir så påverkad av vad andra människor dummar sig med, vill att de ska lämna dig ifred :(

Kommentera

Publiceras ej