Hemsk inledning men ibland så känner man bara så, att man är glad att något illa äntligen hänt en person som förtjänat det. Nu menar jag inte nåt så grovt som att någon skulle ha dött eller att den blivit våldtagen utan kanske att den blivit sviken av en vän eller dylikt. Det är något som ligger hos en själv, ett problem eller en osäkerhet men det stör mig inte ett dugg. 
 
Just nu sitter jag i skolan och har lektion, men detta har jag redan gjort så sitter med ett arbete. Jag slutar om en timme exakt, då ska jag handla mat med min fader. Sen ska jag hem och fixa med tvätten och städa eftersom inget av det blev gjort igår hehe. Ikväll så ska jag laga cordon bleu med potatismos och brunsås, supergott! Just nu har jag en minirast. Ska snart återgå till mitt arbete. Kanske gör ett inlägg ikväll, håll koll.

Kommentera

Publiceras ej