Man kan typ säga att jag är en utbildad ögonbrynsstylist. Haha ;) har lärt mig A och O nu för att få sina ögonbryn rätt för sitt utseende, ganska så spännande. Lärt mig en massa andra saker också som jag kommer ha nytta av. Flummig början men ja, så blir det.
 
Jag har börjat på min nya skola nu och jag känner att den är roligare än restaurang och livsmedel, men jag känner mig ändå mer hemma i köket för att där har jag koll på vad jag ska göra och hur man gör det, nu vet jag ingenting ju. Hoppade direkt in i tvåan på en motsatt linje och ska försöka göra allt så bra som dom andra gör. Klasserna är faktiskt okej, jag känner mig inte bekväm än men har som sagt bara gått där en vecka.
 
Dagens planer är följande; Vänta tills Tobias kommer hem så vi kan gosa lite, sen ska vi åka ner och rasta Alfons och Oskar. Efter det ska vi hem och fixa oss i ordning för att vi ska fira vår 20 månaders dag i förväg. Den är egentligen imorgon men då har jag andra planer, iallafall på kvällen... :) Ska på bio med min kusin Johanna, ska bli superkul! Ska även fixa mammas ögonbryn och bjuda på kanelbullar hihi. Iallafall, vi ska fira den på O'learys. Så där lär vi väl sitta till iallafall klockan tio :) då blir det nog bara att vi åker hem och lägger oss! 
 
Jag har inte mycket mer att säga, där av den usla bloggningen.

Kommentera

Publiceras ej