Tänkte uppdatera lite om livet just nu, mycket har dock inte förändrats.
 
1. Jag har kommit igång med träningen igen, gjort ett schema! Måndag tränar jag armar/rygg. Onsdag mage, fredagar tränar jag benen. Sen så kondition vid varje tillfälle. Ska försöka träna kondition minst fem dagar i veckan i olika former med :)
2. Imorgon ska jag få se mitt nya schema på min nya skola, hihi. Kommer nog även skriva ut mig från Rönnowska redan imorgon. Vad jag kommer gå skriver jag inte här då jag inte känner att jag behöver dela med mig av det till någon förutom mina nära vänner samt släkt och familj. Om det sprids bryr jag mig inte om men av mig får ni inte reda på något :) 
3. Jag kaaaaaaaanske ska åka utomlands. Vet inte riktigt hur det blir än men som det ser ut nu så kommer det bli av hihi. 
 
På fredag ska jag och min Tobias ha en dejt! Vi ska ut och äta, det var längesen vi gjorde något sånt. I helgen är jag för övrigt fri om man bortser från att jag ska hjälpa min bror att flytta på lördag... :) Så livet rullar på, med andra ord! Jag är lycklig som aldrig förr och så otroligt tacksam över alla fina människor som finns i mitt liv. :) Det här med att flytta hemifrån är inte alls så farligt! :)
 
Sitter för tillfället och äter kiwi & nektariner i hopp om att min på början förkylning ska försvinna. Ett under att jag klarat mig såhär länge, min bror har haft feber, Tobias har haft feber, mamma har haft feber och pappa har haft feber. Förhoppningsvis hjälper cvitaminbomben lite. Oavsett så ska jag ta mig ner till gymmet och träna med syrran min. Hurra. :)

Kommentera

Publiceras ej